20 Ağustos 2014 Çarşamba

Atıştırmalık Kabaklar

Özel misafirlerinize özel mi özel güzel mi güzel bir atıştırmalık tarifi bu kabaklar. Sofralarınızda ara sıcak olarak yer alabilirler. Başta kabaktan atıştımalık mı olur diye söyleniyorsunuz ama ilk denediğimde lezzetine bayılmıştım. Ancak sıcakken tüketilmesi daha güzel tabi ki. Isıtılarak da tüketildiğini söylemeliyim. Tarifi siz kendinize göre artırabilirsiniz. Biz iki kişi olduğumuzdan genelde az yapmaya ve çöpe gitmemesine özen gösteriyorum. Bu tarifte 8 adet atıştırmalık çıkıyor

Malzemelerimiz:


  1. 1 adet kabak
  2. 2 yumurta
  3. Beyaz peynir
  4. Kaşar peyniri
  5. Bayat ekmek
  6. Tuz
  7. Muffin kalıpları
Tariflerimde genelde ölçü kullanamıyorum. Göz kararı yapıyorum. Kabağımızı soyup rendeliyoruz.Kıvamı bulana kadar malzemelerimizin hepsini karıştırıyoruz.Ben kaşar peynirini az miktarda koyuyorum. Beyaz peyniri ise 2 dilim kesilmiş kadar koyabilirsiniz. Sevdiğiniz peynir olmasına özen gösterin. Ben yumuşak yağlı peynirleri tercih ediyorum. Böylelikle içine yağ koymak zorunda da kalmıyorum.



 Oluşan karışımı silikon muffin kalıplarıma koyup fırında üstü kızarana kadar pişiriyorum. Afiyet olsun :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder