30 Ağustos 2014 Cumartesi

Koleston Köpük Saç Boyası

Uzun zamandır denemek istediğim ama sarı saçlarıma ve sarışın olma edasına bir türlü veda edemeğim için  deneme kısmeti  bugünlereymiş :) Saç boyalarında ilk etapta asla istediğim sonucu alamasam da aktığında istediğim sonuçları alıyorum. Kuaförlerin bu konudaki başarısını es geçmemek lazım. Ama kuaförlerde sıra beklemek, saatlerce oyalanmak çok canımı sıkıyor, ben de evde dip boyası yapmayı uygun buluyorum. Ya da daha koyu bir renkle tamamen kapatabiliyorum, tabi bunun için iki defa boyamam gerekebiliyor. Dur düğün geçsin, dur fotoğraf çekimlerimiz bitsin, dur yaz bitsin derken bi anlık kararla saçlarımı sarıdan çikolata kahveye boyamaya karar verdim. 

Çok koyu bir renk tercih etmedim, çünkü kış bitiminde tekrar sarıya döneceğim. Vazgeçemediğim ve bana yakıştığını düşündüğüm bir renk. Buna rağmen boya yine koyu geldi bana. Sanırım asıl rengini alması, yani akması için defalarca yıkayacağım. Ama 2 hafta içersinde asıl rengine dönecektir.Perma yaptıralı 1 ay oldu. Bu rengin yakışcağını düşünüyorum kıvırcık saçlarıma. Yaklaşık 2 senedir sarı rengi kullanıyordum.Sürekli renk değiştiren biri olarak iyi bile sabretmişim :)



Gelelim Koleston köpük boyasına. İlk kez denedim bu boyayı. Koleston genelde tercih ettiğim bir marka. Ancak ne yazık ki sarı tonlarında istediğim bir köpük boya yok. Yani genelde koyu tonları mevcut. Benim gibi açık sarı kullanan ve dip boyası yapmak isteyenler için açık sarı tonu mevcut değil. Ya da ben denk gelmedim bilemiyorum, hiç bir yerde görmedim. Koyu renge dönmeye karar verince hemen denemek istedim. Kullanımı çok kolaymış. Diğer boyalardaki gibi iyice çalkala, fırçayla iyice yedir, tara derdi yok. Sıvı karışıma yine sıvı boyayı döktükten sonra 3 kere çalkalıosun ve hoppp boya hazır. Köpüğü ellerine dök ve başını sanki sampuanlıyormuş gibi yay.İlk başta sanki etki etmiyormuş gibi geliyor insana ama kısa sürede bi bakıyorsun saçlarının hepsi ıslanmış. Bir de 2 dk sonra saçlarımın hemen kahveye döndüğünü görünce nerelerin boyanmamış olduğunu kolayca anladım. Korktuğum diğer şey ise boyanın yetmicekmiş hissine kapılmak. Köpük o kadar az görünüyor ki dedim eyvahh keşke bir kutu daha alsaydım. Ama hayır saçlarım kısa olmasına rağmen çoookk uzun saçlara bile yetecek kadar köpük vardı içinde. Sıktıkça köpük sanki hiç bitmio, aksine artıyor. Uzun saçlar için köpük bitene kadar, kısa saçlar için daha az, yarısından biraz fazla köpük kullanmak gerekiyormuş. Saçlarım kısa olduğu halde ben hepsini kullandım, cimrilik etim sanırım, belki de o yüzden koyu oldu :) 40 dk bekledim ve saçlarımı duruladım. İyice yedirmeme ve şampuanlıyormuş gibi yapmama rağmen bazı kısımlar açık kaldı, boyayı oralara çok sürmedim sanırım. Rengi aktıktan sonra iyice oturması için bir daha boyayacağım. Sonucu o zaman paylaşacağım. Şimdilik normal boyaların tam bir angarya işi, köpük boyanın ise boyama işini kolaylaştırdığı, sıkıcı olmaktan kurtardığı kanaatindeyim :)

3 yorum:

  1. bende eskiden ne eziyet çekmişiz ne rahatlıklar varmış dedirten bir ürün oldu :)

    bende bloğuma beklerim http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Zeynep Hanım :)
    Koleston kampanyaları, ücretsiz online mağazalar çok yakında buypasa.com ile sizlerle buluşuyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil