19 Eylül 2014 Cuma

Instagram Alışverişim

Instagram hesabım olmasına rağmen aktif olmasam da severek takip ettiğim kişiler çok :) Moda, tasarım, yemek, sofra sunumları gibi pek çok harika şey hakkında fikir sahibi olabiliyorsunuz. Müptelası olmamak için çok fazla bulaşmıyorum, bu sefer kendi zamanımdan çok çalmış oluyorum ama geri de kalmıyorum hani. İşte yine ınstagramdan tanıdığım "nclts"  siparişim üzerine bana bu cicileri hazırladı. 


Bu amerikan servislerin modelini ben beğendim. Pek çok seçenek mevcut. Üstelik ortasına isim de yazdırabiliyorsunuz. Ben eşimle kendi ismimi yazdırdım.


 Bu mutfak panosu da duvara asılmak için bekliyor. Çooookkkkk beğendim bunu da :) Nclts a çokk teşekkürler :)


Tatlılarda gözü kalanlar merak etmeyin hemen söylüyorum :) Bunlar marshmallowlardan yapıldı. Benmari usulü erittiğim çikolataya marshmallowları batırdım ve çeşitli şekerlemelerle süsledim. Tadı bi harika ve sunumu çok tatlı. Denemek isterseniz belki. 

3 yorum:

  1. Çok ciciler Güle güle kullan...Panoyu ayrı begendim:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın panonuz çok güzelmiş gerçekten.Tatlılarda ilgimi çekti mutlaka deneyeceğim:)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bloğunuzu takibe aldım.
    Benim 2 bloğum var.
    1.si prettythingscute yani sevimli güzel şeyşer adlı bloğumda geneli kendi yaptığım ufak tefek dıy projeleri ve çalışmalarımı görsel anlatımlı paylaşıyorum.
    2.si ise Beğendim Paylaştım isminde nette gezip beğendiğim güzellikleri adresleriyle yayınladığım sayfam.
    Sizi ve tüm bloger dostlarını beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil