29 Ekim 2014 Çarşamba

Watsons İndirimi ve Cherry Alışverişi

Kızlarr herkese merhaba öncelikle bugün herkesin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun. Ne güzel bir gün bugün. Atamızın en güzel armağanı. Güzel başlayan bir güne güzel devam edelim dedik. Watsons bugüne özel ve 31 ekime kadar devam edecek bi indirim ile yine karşımızda. Seçili ürünlerde %50-%40-%30 indirimler mevcut. Bayram indirimini kaçırdığım için çok üzülmüştüm. Almak istediklerimi nasılsa tekrar indirime girer diye sürekli erteliyordum. Watsons'ın özel günlere özel indirimler yapmasına alıştık nasıl olsa :D Ben de işte bunları nasiplendim. Çok şükür ihtiyaç listemi biraz da olsa azalttım.


Biten Elseve şampuanlarıma aynen devam.İndirime girsin diye dört gözle beklediğim Neutrogena göz makyajı temizleyicisi de sonunda benim oldu. Ne yazık ki denediğim hiç bir ürün onun kadar etkilemedi beni :P
Loreal üç etkili cilt düzgünleştirici temizleme sütü de bitmek üzereydi. Hazır indirimdeyken onu da aldım. Bir de sevgili blog arkadaşlarımın bloglarında sık sık gördüğüm ancak hiç denemediğim Bebak acı badem sütü de sizlerin tavsiyesi üzerine denenmek üzere alındı :) Gliss saç maskesi ve taramayı kolaylaştırıcı bakım spreyi  de permadan sonra yıpranan saçlarıma iyi gelicek inşallah. Sürekli kullanıyorum ve çok memnunum. Toni&Guy deniz tuzu etkili saç spreyini de uzun süredir istiyordum. Elime geçmişken bunu da aldım. Bakalım dedikleri gibi gerçekten de deniz suyunun etkisini görebilecek miyim.Son olarak da 2chic durulanmayan saç şekillendirici. Bu üründen de gayet memnunum ve bitince yenisi aldım. Önde bulunan o kahverengi yuvarlak ürün ise Pastel allık, pembe allıklardan çok sıkılmıştım, biraz da kahverengi denemek lazım.




Bakım ürünlerim raflarda yerini aldı. Yeni ciciler aldıkça çok mutlu oluyorum :D




Pastel Nude serisiyle sonunda tanışmış oldum. Bloglarda ve sosyal ağlarda adını sıkça duyduğum nude serisi ve simli ojelerin yanında bir de parlatıcı ojelerin pabucunu dama atacak olan Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping oje de aldım. Gerçekten bu oje bir harika. Hem ojenin dayanıklılığını artıyor, hem de parlaklığı uzun süre gidiyor. Öle ertesi gün soyulan mat ojelere elveda ediyoruzz :)



Denedim beğendim bile. Nude serisinin  krem renginin iki kat uygulanmış hali ve en üstte top coat oje.


Pendik'de yaşayanlar bilirler. Pendik Cherry 'de inanılmaz güzel ürünler buluyorum. Hem uygun, hem kaliteli hem spor, hem de şık ürünler bu mağazada oldukça fazla. Cumhuriyet Bayramında hazır boş vakit bulmuşken bi uğrayayım dedim ve bu güzellikleri buldum :)




Uzun ekose gömlekler bu senenin modası. Poşetin içinde biraz kırışmış gibi :D Gömlekleri ise hırkaların içine şık kolyelerle çok yakıştırıyorum. Bu gömlek içinse aşağıdaki asker yeşili hırkayı aldım.

 

Etekler bu kış da moda olcak gibi. Yeni modalardan biri de yüksel bel kotlar. Yaşasınnn göbekler gidecek diyorum ve gülümsüyorum :) Gri kazak ise arkadan yırtmaçlı hoş bir kazak.Mor etek ve yüksel bel kot Pendik Kupa Kızı'ndan. Bu mağazada fiyatları oldukça uygun şık bir mağaza, benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder