21 Kasım 2014 Cuma

Minik Yaş Pastalarrr




Evde kalan malzemeleri değerlendirmek adına pasta yapiim dedim. Şeker hamurum ne zamandır bekliodu, kurumadan onu da aradan çıkarmış oldum. Çok çok güzel şahane süslemeler yapamasamda oldukça zevk alıyorum bu hamurla oynamaktan. Çeşitli figürler yapmak oldukça eğlenceli, denemenizi tavsiye ederim. Görünümü de çok hoş bence :) Belki siz daha beceriklisinizdir kimbilir.. 

Malzemelerimiz:
  1. 4 yumurta
  2. 1 su bardağı şeker
  3. 1 su bar. un
  4. Yarım çay bar sıvı yağ
  5. 1 kabartma tozu
  6. 1 paket vanilya
  7. Kakao

Malzemelerimizin hepsini karıştırıp kelepçeli kalıba dökelim. Pişirip soğuduktan sonra bardakla yuvarlaklar keselim.İki yuvarlak arasına kremamızı sürmek için  kremamızı hazırlayalım.

Kreması için:
  1. 1 yumurta
  2. 3 su bar süt
  3. 5 yemek kaşığı şeker
  4. 2 yemek kaşığı un
  5. 2 yemek kaşığı nişasta
  6. Kakao
Süslemek için:
  1. Çikolatalı drajeler, fıstıklar, şeker hamurları
Malzemelerin hepsini karıştırıp puding gibi pişirelim. Soğumasını bekliyorum. Soğuduktan sonra iki yuvarlak kek arasına sürelim. İsterseniz kremanın içine draje, çeşitli şekerlemeler, çikolatalar koyabilirsiniz. Ben fıstıklı Draje kullandım. Son olarak da şeker hamurlarıyla istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Ben hayvan figürleri kullanarak böyle süsledim.


Minik kuzum pek bi sevimli oldu, yapması da çok eğlenceliydi.


Tavşanım da aksine pek bi sevimsiz mutsuz oldu :)


Koca burunlu baykuşum :)



Bi tanesini de şeker hamuru kullanmadan süsledim, böyle de çok şık oldu :)


Herkese afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder