21 Aralık 2014 Pazar

Alışveriş Günlüğüm ve Alışveriş Çılgınlığı

Yılbaşı yaklaşıyorrr!!! Etrafta tatlı bi telaş, caddeler ışıl ışıl, herkes hediye almakla meşgul, insanlar deli gibi alışveriş yapıyor. Ne yazık ki ben de onlarca insan gibi bi alışveriş manyağıyım,dışarı çıktığımda illa bi şey almalıyım, elim boş dönemem. Ne yazık ki diyorum çünkü bu durumdan hoşnut değilim. Tüketim çılgınlığı beni her seferinde esir alıyor :( Hele bir de indirim görmeyeyim, illa alıcam. Son bi kaç haftadır, iyice çıldırdım diyebilirim, hiç ihtiyacım olmasa yine bi kaç parça kondu üstüme, hadi bakalım..

Bu çantaları görünce dayanamadım. Beyaz olana ne zamandır göz koymuştum, indirime girmiş. Tüylü olan ise favorim, oldum olası kokoş bi insan olarak tüylü, incili, boncuklu, parıltılı yani benim gibi kokoş olan şeylere dayanamam.




Loreal fondotenim 1 yılın sonunda nihayet bitti. Nihayet diyorum çünkü her gün fondoten kullanan biri olarak çabuk tükenmedi, bu konuda kendisini tebrik ediyorum Yeni deneyimler için Mac Studio Fix tercihim oldu. İlk izlenimlerime göre Loreal dan pek bi fark göremedim, 2 kat para vermeye değmez, bir sonrakinde Lorealdan devam edecek gibiyim. Gratis ede bir uğrayalım dedim.Teach fırçalar ise denemek istediklerim arasındaydı, ilk tercihim Expert Face Brush. Gerçekten başarılı. Diğer fırçalarını da almak şart oldu, en kısa zamanda almayı düşünüyorum. Bebek Şampuanı ise fırça temizlikleri için :)



Yılbaşı gelir de Noel temalı kıyafetler olmaz mı. Geyik desenli bu gömleği çok beğendim. Kırmızı pantolonla çok yakıştı.



Bunlar da diğer alışverişliklerim :p Smokin tarzı şifon pembe gömlek çok şık.




Sonunda deri detaylı istediğim tarz bi kazağa ulaştım. Önü deri arkası triko bu kazakkahverengi gibi gözüksede aslında gül kurusu renginde ve ben rengine aşık oldum.




Spor giyinmek bana göre olmasa da arada sırada tercih ediyorum. Bu etnik desenli kısa kazak siyah pantolonla çok hoş durdu.



Kıyafetler değişik mağazalardan alındı. Yılbaşı hediye muhabbetinden mi bilmem ama her yerde inanılmaz güzel indirimler var benden söylemesi. Gelelim yine bir klasik Watsons alışverişine.Bir kaç yazı öncesinde Toni& Guy deniz tuzu etkili saç spreyinden bahsetmiştim ve çok beğendiğimi belirtmiştim. Ancak paraben içeriğinin bol miktarda olması sebebiyle değişiklik yapmak istedim, anladığım kadarıyla paraben içermeyen bir başka ürününü aldım. Saçlarımı yıllardır permalı olarak kullandığımı söylemiştim. Amaç kıvırcık, hacimli, havalı saçlar ise kıvıcık saçlılar için özel bukle belirginleştirici saç spreyi denemem için  saç ürünlerim arasında yerini aldı. Bakalım deniz tuzu etkili saç spreyinde olduğu gibi saçlarımı yyine kıvır kıvır havalı yapacak mı. Beklentim büyük, yüksek ihtimal yine beğeneceğim ama 1 haftalık deneme süresi boyunca bakalım nolcak, sonra deneyimlerimi paylaşıcam..






Haftasonu üniversite arkadaşım yanımdaydı. Bana teee Eskişehirlerden kendi gibi bu çok tatlı pasta servisliği getirmiş. Ben çok beğendim, çok cici. Mutfağa düşkün olduğumu sanırım artık herkes biliyor.. Canlarım öpüyorum hepiciğinizi. Herkese doya doya gezebileceği, para harcayabileceği mutlu alışverişlerrrr :)




2 yorum:

  1. Genelde indirim olunca ben kendimi kozmetiğe kaptırıyorum kıyafete zaman kalmıyor :D

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullanin. Harika bir alisveris olmus. Blog kesfinden geldim blogunuza. Severek ve ilgiyle takip edecegim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil