10 Aralık 2014 Çarşamba

Alışveriş Günlüğümm


Uzun zamandır artık şöyle salaş rahat bir şeyler alıp giyme zamanı geldi diyordum ki haftasonu sınav muhabbetine hazır fırsat bulmuşken biraz alışveriş yaptım. Zamanlamam bence harikaydı, çünkü Tiffani'de neredeyse hemen hemen her üründe %50 indirim vardı. Kazaklar bu indirimle 20-30-40 TLye geliyordu.Ben bu markayı seviyorum, üstelik yabancı ismine rağmen bir Türk firması olduğunu duyunca da çok sevindim.Kazakları hem sıcak tutuyor, hem de rahat. Bu hafta ürünleri tek tek kombinleyerek giydim modellerine bayıldım adeta. Kotların üstündeki salaş görüntüsü hoş. İndirim bu ayın sonuna kadar devam edecekmiş, gidip bakmanızı tavsiye ederim.


Takılar ise Stylish'den. Aslında çoğu zaman belirli ürünlerinde  %50 indirim yapıyor ama yılbaşına özel bu sefer tüm ürünlerde %30 indirim vardı. Bu güzellikleri görünce dayanamadım. Üçü indirimle 48 TL gibi bi rakama denk geldi.





Ayakkabılarımı 2 hafta önce Deıchman'dan aldım ama foto koyması bugüne nasip oldu. Bu markanın ayakkabılarına resmen hastayım. Hem topuklu hem de bu kadar rahat olmaları favorim haline getirdi bu markayı. Neredeyse dolabımdaki ayakkabılarımın yarısı burdan. Denemenizi tavsiye ederim. Özel bir indirim yoktu ben bu modeli ne zamandır beğeniyordum sonunda aldım :)


Sizin son zamanlarda aldığınız ürünler neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder