12 Aralık 2014 Cuma

Çekiliş Hediyelerim Geldiii :)


 Ayyy kızlarrr bugün pek bi mutluyum. Geçen haftalarda Eylem Delacroix bloğunun güzel sahibesi kendi gibi güzel bir çekiliş düzenlemişti ve kazanan o şanslı kişi aramızda kalsın bendimmm :)))) Yurtdışı olduğundan paketin gelmesi 1 haftayı buldu, gelince gidip almaya fırsat bulamamamdan ötürü kısmetlenmek bugüne oldu. Hediyelerimin hepsi çok güzeller, çok özeller, özenle seçildikleri belli. Güzel blog yazarımıza çok teşekkür ediyorum, kendisine burdan ulaşabilirsiniz. EYLEM DELACROİX

Hadi hep beraber hediyelerimize bakalım :)) Hepsinin üstünde çok özel cümleler yazılıydı, kendimi gerçekten şanslı hissettim. Bu kadar düşünceli bi yazarla tanışmak çok hoş, Eylemcim gerçekten çok incesin ;)




Göz kaleminin sürümüne bayıldım, far rengi ise zaten benim favori renklerimden. Ama en çok markasını çok merak ettiğim Kiko ruja bayıldım. Rengi sürümü pırıltısı pürüzsüzlüğü harika. Deneme fırsatı yarattığın için bir kez daha teşekkür ederim.



Hediyeler bir yana benim için her zaman en güzeli en özeli insanların incelikleri olmuştur. Eylem de daha paketi açar açmaz beni bu güzel mektupla karşılaştırdı ve onurlandırdı. O kadar katılımcı arasından benim ismimin çıkması süpriz oldu, çok da güzel oldu. Güzel günlerde kullanırım işallah diip her kullanışımda seni anacağımdan emin olabilirsin. Sevgiler :)))

5 yorum:

  1. Ah, gerçekten çok güzeller güle güle kullan tebrik ediyorum :) Katıldığım hiç bir çekilişte şanslı kişi olamadım nasıl bir duygudur hiç bir fikrim yok ama eminim ki çok mutluluk vericidir. Ayrıca notlar ve mektuplar çok düşünceli bir tavır olmuş çok hoş :))

    YanıtlaSil
  2. kutlarım: ))iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel cümleler sarfetmissin, cok tesekkür ederim. Iyi günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
  4. Bloğumdakı yenı yıl hedıyelesme etkınlığıne beklerım sızı

    YanıtlaSil
  5. merhaba:)
    eşleştirmelerim belli oldu:) detayları blogumda bulabilisin.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil