10 Aralık 2014 Çarşamba

Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Saç Spreyi



Evettt kızlarrr, bir şişenin dibini daha gördük :) Bu ürün hakkındaki deneyimleri hemen kısacık anlatıveriim size. Ben yıllardır saçlarıma perma yaptırırım, kıvırık saç benim için adeta vazgeçilmezimdir. Köpük kullanmayı sevmem, köpüğün o sert duruşu ve ertesi gün kullanılamayan saçlar beni rahatsız eder. Yıllardır da jöle kullanırım. Ta ki bu ürünü keşfedene kadar. Resmen BA-YIL-DIM.  Gerçekten mükemmel ötesi bi ürün.Kıvırcık ya da dalgalı saçlılar bilir, bu tip saçlarda dipler arkalar ya tepemize yapışır, ya da öyle bir elektriklenir ki tel tel ayrılır tepemize çıkar. Bunu engelleyen ben de bir tek jöleydi o da zaman zaman üst taraflarımı yapıştırırdı. Bu ürünü ben hem ıslak hem de kuru saça uyguladım, ikisinde de başarılı. Cimri olmamak lazım, bol bol sıkıyorum yoksa pek iyi sonuç alamayabiliyosunuz. Spreyi sıktıktan sonra saçlarımı ellerimle sıkıyorum iki dakka sonra permalı saçlarım ilk gün yapıldığı gibi kıvır kıvır oluyor. Diğer saç ürünlerinde mümkün değil  bu kadar kıvırcık olmaz, illa zamanla açılır ama bunu ne zaman kullansam kıvırcıklarım daha belirgin ortaya çıkıyor. Dedikleri gibi denizden çıkınca saçlarımız kıvır kıvır Latin kızları gibi olur ya aynen öyle. Ben ıslak saça uyguladıktan sonra kurutmuyorum, kendi kendine kurumasını bekliyorum, fön makinesi köpük gibi sertleştirebiliyor. Ama kullanmazsanız öyle kuru bi saç  yapmıyor, yumuşacık kalıyor, bi de kuruduktan sonra bakım yağı kullanırsanız sonuç daha da mükemmel oluyor.Artık jöleye de veda ettim, sadece sprey yeterli oluyor.
Kısaca çok memnun kaldım. İçerdiği kimyasallara pek bakmam, ancak blog yazılarında gördüğüm kadarıyla bol miktarda paraben içeriyor hem de binbir çeşit. Bu yüzden bu kadar memnun kaldığım ürünü kullanmaya devam eder miyim kararsız kaldım. Heralde alırım ama çok sık kullanmam, bakalım. Siz bu ürünü kullandınız mı, sizin yorumlarınız neler?

1 yorum:

  1. ben daha almadım çünkü dalgalı yapıyor saçları diye bir çok yorum okudum malum kıvırcık saçlıyım zaten baya bir abartı olmasın diye almadım ama almak istedim şu an yyazını okuyunca :) paraben hangi üründe yok ki açıkcası pek takmıyorum zararlı ama yani işte dayanamıyorum :) sevgilerr

    YanıtlaSil