14 Ocak 2015 Çarşamba

Balm Jovi Rockstar Palette


Hemen hemen herkesin postunda yer alan bir ürünü bir de benim gözümden dinleyin dedim kızlar. Herkesin ayıla bayıla kullandığı Balm serisinin ürünlerini bir ben sevemedim heralde.Benim için çok vasat, kullanışsız bir ürün. En baştaki eksisi resimlerden de anlaşılacağı gibi farlarının çok tozutması, her tarafa bulaşıyor, palet de bu yüzden resimlerde kirli çıktı zaten, silsem de çıkmadı artık kusura bakmayın :) Hadi inceleyelim bu paleti.


Kapaklı olması çok kullanışlı. İçindeki aynaya bakarak makyajımı yapıyorum. İçersinde far paleti, allık, aydınlatıcı ve ruj bulunması çok güzel, tam bir seyahat paleti. Çantanıza atıp ve gittiğiniz  her yere başka malzemelere ihtiyaç duymadan götürebilirsiniz.Ne ararsanız var içinde :) Mıknatıslı olması da paletin kapağının açılıp dağılmasını engelliyor. İşte benim için tek artısı bu.Keşke malzeleri de kullanışlı olabilseydi. Farları acayip tozutuyor, her yere dağılıyor. Makyaj yaparken önce göz makyajınızı sonra yüz makyajınızı yapmalısınız. Öyle ki fırçadan düşen far parçaçıkları yüzünüze, yanaklarınıza her yere bulaşıyor, tekrar fondoten kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Kalıcılığı da çok iyi değil, ancak bir baz kullanırsanız güzel bir görüntü ve kalıcılık elde ediyor.Yoksa tek başına rengini bile belli edemiyor. Bloglarda arkadaşlarımın ellerinde denedikleri renkler gibi değil yani, en azından ben gözümün üstünde rengini göremiyorum.Dediğim gibi baz olmazsa çok yetersiz.




Aydınlatıcı ve allığı fena değil. Normal bir ürün yani. Tek sevdiğim sanırım rujları. Tatlı renkleri var ve daha kalıcı. Ama onda da yapışkan olduğundan üstüne makyaj kalıntıları düşüyor, pudra ve far tabakası oluşuyor üstünde.

İşte böyle kızlar, herkesin beğendiği ürünü ben sevemedim. Fiyatı 76 tl ben indirimle 55 tl gibi bi fiyata almıştım. Tek Balm paletim bu, bi daha da almayı düşünmüyorum ama denemek ister miyim bilemem.. Nude Tude paletleri çok revaçta ama zaten ordaki farlar da burdakinin aynısı, pigmentasyonlarının eksilerini tüm bloglarda okumuşsunuzdur.Diğer ürünlerini denemeyi çok istedim elim hep gitti gitti geldi ama testerlarda da pek bi artısını göremeyince bıraktım. Siz Balm ürünlerini seviyor musunuz?

3 yorum:

  1. The Balm ın rujlarını çok seviyorum. Bende de bir tane paleti var memnunum aslında günü kurtarıyor ama özel gün makyajı için Dediğin gibi çok ta kalıcılığı yok:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir inceleme olmus, bu paleti cok duydum ama kullanmadim hic sayende fikir edinmis oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Palet bende de var Severek kullanıyorum rujlarını bende beğeniyorum :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil