11 Ocak 2015 Pazar

İndirim!!! Karaca ve Stradivarius İndirimi

Başlıklar çok alakasız olsa da mutfağa ve giyime çok düşkün biri olarak ikisini aradan çıkarıyım dedim. :) Eğer şu sıralar çeyiz alışverişi yapıyorsanız ya da mutfak eşyalarınız eskimiş ve yenisini almak istiyorsanız Karaca da süper indirimler var. Benim çeyizimde seramik tencereler yoktu, teflon bir set hediye gelmişti. Onu kullanmaya karar vermiştim ki 1 sene anca dayandı :) Çok sağlam değilmiş, teflonları çıktı, dış yüzeyi soyuldu. Çelik tencere takımınız mutlaka olmalı ama onların dışında günlük kullanmaya 2 kişilik küçük tencereleriniz de olmalı. Ben de seramik takımım yoktu iyi oldu diyerek arayışlara başladım.Amacım küçük, 2 kişilik az yemek yapabileceğim tencere ya da tava bulmaktı.  Daha ilk günde karşıma bu takımlar çıktı.







Benim mutfağım ve mutfak eşyalarım tamamen mor renklere dayanıyor. çelik tencere takımım da mor olunca biraz değişiklik olsun istedim ve kırmızıya karar verdim. İkili sahan seti ve minik bir tencere. Bu tam da aradığım takım. Tencereye minik dediğime bakmayın yine 6 kişilik bir yemek alır ama çelik tencerelerimin devasa büyüklüğünün yanında bana minik gibi geliyor. Bu çelik tencereleri niye bu kadar büyük yapıyorlar anlamıyorum :)
Sahan seti bana daha mantıklı geliyor. Hem yemek yapabiliyorsunuz, hem de artan yemeklerinizi koyup saklayabiliyorsunuz. Bunlar da tıpkı tencerede olduğu gibi pek minik sayılmaz.
Gelelim fiyatlarına. Bunlara takım dediğime bakmayın aynı ürünler ama ayrı ayrı satılıyorlar, ben ihtiyacım olanları satın aldım. Sahan seti ikili , tencere de tekli satılıyordu. Minik sos tavasını da ayrı aldım. Hepsine 102 tl ödedim. Fiyatı çok makul, kaçırmayın derim.




Bir diğer indirimde Stradivarius da. Ben mağazanın modellerini çok seviyorum. Bir önceki postta yazın kış, kışın da yaz alışverişi yaptığımı söylemiştim. Yazlık ürünlerde çok güzel indirimler var.Şortlar, etekler, elbiseler, bluzlar ihyiacım olsa hepsini alırdım. Aşırıya gitmemek adına bunları aldım.
Pembe boğazlı gibi gözüken  bluz 35 tl
Kırmızı bluz 18 tl
Ayakkabı ise 35 tl
:)

1 yorum: