8 Ocak 2015 Perşembe

Makyaj Temizleme Sütü Loreal mi Bebak mI?


Uzun yıllardır makyaj temizleme sütü olarak Loreal üç etkili temizleme sütünü kullandım. Bebak markasını o kadar çok duydum ki en sonunda merak edip aldım. Bir kaç haftadır bu ürünü kullanıyorum. Pek çok artısı olduğu doğru. Özellikle kış mevsimi için uygun olduğunu düşünüyorum çünkü hele ki kuru bir cildiniz varsa inanılmaz bir nemlendirme sağlıyor. Yüzünüz pamuk gibi yumuşacık oluyor. Çok yağlı ciltlerde sivilce yaptığına dair yorumlar duydum. Benim cildim karma, T bölgem aşırı yağlıdır ancak ben de sivilcilenme yapmadı. Kışın ise yüzümde özellikle yanak ve burun çevremde soyulmalar oluyor. Nemlendirme özelliği sayesinde bunu engellediğini söyleyebilirim. Kullanmaya başladım başlayalı soyulmalar bitti.



Zararlı olmayan bir ürün istiyorum diyorsanız bu ürünü tercih edebilirsiniz. Kullanmadan önce mutlaka çalkalanması gerekiyor, zira ilk denediğimde elime bir sıvı aktı zannettim ki su gibi bi şey heralde bu ürünün içindeki :) Meğer çalkalamak gerekiyormuş, yoksa bildiğimiz beyaz kremsi temizleme sütü.

Gelelim benim için tek eksisine. Belki sizin için mükemmel bir kokuya sahiptir ama beni kokusu acayip rahatsız ediyor. Hani küçükken kayısı çekirdeklerini kırar içindekileri acı acı yerdik ya işte tam da böyle bir kokusu var. Buram buram acı badem kokuyor. Kimileri bayılıyor bu kokuya ama ben sevmiyorum. Parfümlü hoş kokulu Loreal ürünü bu yüzden tercihim.Bebak kadar nemlendirme sağlamıyor ama en az onun kadar başarılı bir temizleme sütü. Kokusundan ötürü hayatıma Loreal le devam edecek gibiyim :)
Sizin tercihiniz hangisi olurdu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder