15 Şubat 2015 Pazar

Geçmiş Sevgililer Günü Hediyem :)



Biliyorum sevgilisi olmayanlar bu postlardan çok sıkıldı, bi fenalıklar falan geldi yani..:) Zaten sevgililer günü de benim için özel bir gün değil, her hafta sonu nasıl vakit geçiriyorsak yine öyle güzel bir vakit geçirdik eşimle. Bugünü özel kılan sadece hediyeler :) Daha önceki postumda da hediye almayı ve vermeyi de çok sevdiğimi söylemiştim, eşime aldığım hediyelerden de ve hatta kendime aldığım hediyelerden de bahsetmiştim. 14 şubat hediye vermek ve almak için bir vesile yani bizde..

Gün henüz taze bitmişken ben de hediyemden bahsetmek istedim. Eşim tercihini parfümden yana kullanmış, çok da iyi yapmış. Parfümlerim bitmek üzereydi, Lacoste un parfümünü daha önce hiç kullanmadım. Ama kokusuna resmen aşık oldum. BA-YIL-DIM. Kalıcılığı da benim tenimde çok iyi durdu. Sabahtan akşama kadar üzerimde kalıyor. Yeni arayışlarda olanlara fikir önerisi olsun. Ve herkesin geçmiş sevgililer günü kutlu olsun :)

1 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hediyeni.Kokusunu bilemiyorum ama şişesine bayıldım diyebilirm

    YanıtlaSil