18 Şubat 2015 Çarşamba

Matmazel Çanta




Selam kızlar
Bugünkü yazımda Matmazel çantanın online sitesinden yapmış olduğum alışveriş yazısı var. Bu markanın çantalarını çok beğeniyorum ama hiç satın almamıştım. İnternette gezinirken bir göz atıyım dedim. Zaten ara ara sitesine giriyorum ve haftanın fırsatları ve indirimli ürünler başlıklı kategori ürünlerini takip ediyorum. Normal mağaza fiyatları ortalama  200-400 olan çantaları indirimle 60-90 arasında alabiliyorsunuz. Ben her iki çantamı da 80 tl den aldım.




Daha pek çok güzel çantalar var. Gözüm kalmadı değil. İndirim her daim çeşitli ürünlerle hep var. 125 tl ve üzeri kargo ücretsiz. Bir tane daha alacak gibiyim.Çünkü çantaları gerçekten çok güzel ve kaliteli. Bir ara tüm çantalarımı çöpe atıp hepsini burdan almayı aklımdan geçirmedim desem yalan olur :p Şaka şaka .. Ürünlere bakmak için Matmazel online satış internet sitesine girip bakabilirsiniz..Herkes mutlu günler, mutlu alışverişler :)

5 yorum:

  1. Bu çantaları çok severim ve yazını görünce hemen siteye baktım harika modeller var.Fiyatlarıda aslında gayet uygunmuş .

    YanıtlaSil
  2. Cok güzeller ya güle güle kullan Zeynepcim! :)

    YanıtlaSil
  3. Tam matmazel çantası yalnız:)Çok şık güle güle kullan canım

    YanıtlaSil