23 Mart 2015 Pazartesi

Kozmetik Alışverişi




Gratis de bu hafta sonu güzel indirimler vardı. Pek yararlanamasam da pek çok üründe 1 alana 1 bedava idi. Ben şu sıralar kırmızı ruj olayına takmış durumdayım. Hiç bir yerde istediğim tonda parlak net bir kırmızı ruj yok. Grtais de de tüm markalarda kırmızı rujları denedim ancak yine istediğime ulaşamadım. Kontür olayı da şu sıralar istediklerimden ancak indirim dolayısıyla bu ürünlerde çabuk tükenmişti, yine alamadım.

Ben de diğer ihtiyaçlarıma yöneldim. Diş macunlarında 1 alana 1 bedavaydı. Fiyatı tanesi için  7,5 tl ye felan geliyor. Palmolive duş jellerinde de yine 1 alana 1 bedavaydı ancak ben o markadan çok memnun kalmadığımdan bedavasız ama indirimde olan Duru duş jelini aldım. Benri pamuklarında indirim yoktu.Sıvı saç açıcılarında yine makul bi indirim vardı. Ekotools makyaj fırçaları da indirimdeydi. Ben de eyeshadow fırçalarından bi tane kaptım. Gayet kullanışlı. Fiyatı 10 tl. Essence kapatıcı da denemek için aldığım bir diğer indirimli ürün.Listerine ağız bakım suyu da 16 tl gibi bi inidirme girmişti. Ancak Watsonda yılın en iyi ürünlerinden biri seçildiği için fiyatı daha uygundu benden demesi. 25 tl lik alışverişte Activex sıvı el sabunu da 3.5 tl ye geliyordu. Watsons da direk bu fiyattan alabilirsiniz.



Bir diğer kozmetik alışverişim ise SOSKIN alışveriş oldu. Lazere gittiğim estetik merkezinde cilt bakımı paketi aldım. Orada Soskın ürünlerini kullandıklarını, sadece ayda bir yapılan cilt bakım ürünlerinin tek başına yeterli olmayacağını, evde de bakıma devam etmem gerektiğini söylediler. Ürünü daha önce hiç duymadım. Ama netten araştırdığımda eczane sitelerinde satıldığını ve paraben içermeyip bitkisel olduğunu görünce denemeye karar verdim. Üstelik 3 alana 1 bedava gibi bir kampanya vardı. Tonik, maske, serum aldığımda temizleme jeli bedavaya geldi. Toplam da ürünler için 300 tl ödedim ama dermoeczanemde tabii kampanya olmadığı için 450 tl gibi bir rakama denk geliyordu baktığımda. Şimdilik 1 hafta oldu kullanalı, yüzüm rahatlamış gibi, şu an memnunum. Kullandıkça faydalı olup olmadığını göricez, sizlerle paylaşırım.
Cilt bakımından memnun kalmadığımı da belirtmek isterim. Çünkü evde bu ürünlerle nasıl bir bakım yapıyorsak aynısını yaptılar. Aynı ürünle temizlediler, toniklediler, maske yaptılar. Ekstra 15 dklık bir ozon buharı verip siyah noktalar ve gözenekler sıkıldı. Ardından mikroplardan arındırmak için radyofrekans verildi. Öyle aman aman bir şey değildi yani. Buhar olayını ve sıkma olayını evde de yapabilirim diye düşündüm. Aynı ürünleri kullandıktan sonra cilt bakımı anlamsız geldi bana. Paketim bitince bir daha gidiceğimi sanmıyorum bunu da dip not olarak düşeyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder