23 Mart 2015 Pazartesi

Trendyol Elbise, Modagram Tulum Alışverişim





Selam kızlarrr
Çooookkk uzun zaman olmuş bloğa yazmayalı. İş güç derken yazmaya bir türlü fırsatım olmadı. Son zamanlardaki kıyafet alışverişimi paylaşmak istedim. Trendyol benim favori alışveriş sitem. Hemen hemen her türlü ihtiyacımı ordan alırım. Dışarı çıkmaya vaktim yoksa ya da üşeniyorsam en büyük kurtarıcım oluyor. Her sabah takip ediyorum. Arada öyle güzel indirimler oluyor ki almamak mümkün değil.Bu arada bu ay Trendyoldan o kadar çok kıyafet aldım ki ne yazık ki beden uyumsuzluğundan hep geri gönderdim. Ama bu siyah beyaz elbiseler de  kaçırmak istmediklerimden. Siyah elbise Milla by Trendyol markalı. Göğüs kısmında beyaz detaylar çok hoş duruyor. 38 beden almama rağmen vücudumu sıkı sıkı sardı. O kadar ince gösterdi ki beni  al beni dedirtti resmen. Kumaş kalitesi de çok iyi.


Bu beyaz elbise de yazın sandaletlerle çok hoş duru diye düşündüm. Göğüs kısmında hafif dalgalar var. Sırt dekoltesinde de bu dalga modeli devam ediyor. Yalnız göğüs kısmı bayağı bi bol geldi. Daraltılması gerekicek.Beline de bir kemerle daha hoş hale gelir diye düşünüyorum. Trendyolda bu iki elbise pepsi indirimimle de 53 tlye geldi.


Gelelim Modagram alışverişime. Bu aralar tulumla kafayı bozdum. Her yerde tulum bakıyorum. Yazın en sevdiklerim uzun elbiseler ve tulumlar.Modagramdan da yine pek çok tulum siparişi verdim. Bedeni uymayanları çok beğenmeme rağmen geri gönderdim. Tercih ettiklerim bunlar oldu.


Bu siyah tulumun kumaşını çok beğendim. Üstelik bel kısmı öyle güzel oturuyor ki benim gibi kalın beli olan birisini ince belli göstermeyi başardı. Kalça kısmı hafif bombeli geliyor. Alt ağ kısmına düğme yapmamaışlar. Bu yüzden otururken fermuarı açık kalmış biri görüntüsü veriyordu :) Ben de o kısma çıt çıt diktirdim.


Özllikle bu sene ceket yaka elbise ve tulumlar moda. Benim de en sevdiklerimden. Asil duruyor. Akşam yemeğe çıkarken topuklularda şık bir kıyafete, gündüz de sandaletlerle spor bir hale getiriliebilir. Tulum fiyatı 90 tl idi. Ama 100 tl üzerine 25 tl indirim çekim vardı. Ben de sepete bir bileklik ekleyip 100 tlye tamamladım ve ikisi bana kargo dahil 80 tl ye geldi. Aşağıda modagram sitesinden alınmış tulumun üstte görünümü var.




Bu kırmızı tulumun ise rengine aşık oldum.Çok tatlı bir kırmızı. Beli lastikli olmasını sevmedim. Ben kemer takarak kullanıcam. Bel kısmı biraz yukarda duruyor. Bacaklarınız uzun  gövdeniz kısa kalıyor. Ama bu sene tulumlarda zaten yüksek beller moda.


Yakasında pencere detayları var.Bu tulum ise 120 tl. Ancak trendyoldan alışveriş yapınca yine 100 tl üzerine 20 tl indirim verdi. Kargo dahil 105 tlye geldi.Tulumun kumaş kalitesi çok iyi, markası Milla by Trendyol. Bu da üstte duruşu.Foto modagram sitesinden alındı. 


Son zaman alışverişlerim böyleydi kızlar. Güzel günlerde giymek nasip olur inşallah! Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder