5 Nisan 2015 Pazar

Çanta Alışverişlerim


Herkese merhaba
Son zamanlarda çanta alışverişine merak sarmış durumdayım. Üniversite de büyük çantalara hayran küçük çantalardan nefret eden biri olarak mezun olup çalışmaya başladıktan sonra tam tersini yaşamaya başladım. Artık büyük çanta kullanamaz, küçük çantalara ve clutch çantalara merak salar olmuştum. Elimde çanta taşımak inanılmaz keyifli geliyor bana. Ancak insan zevkleri zamanla ve sanırım yaşa bağlı olarak sürekli değişiyor. Kıyafetten takıya, makyajdan çantaya dönem dönem değiştiği gibi yaşıma göre de değiştiğini düşünür oldum. Şu sıralar küçük çantaları bi kenara bırakıp büyük çantalara tekrardan dönüş yapmış bulunmaktayım. Üstelik çantalarımı baştan aşağı değiştiriyorum. Kullanmayıp köşeye attıklarımla artık kullanmak istemediklerimi bir kenara attım. 


Matmazel çantanın indirimli ürünlerini takip ederseniz çok güzel çantalar bulabilirsiniz. Online sitesinde her daim haftanın ürünleri ve kampanyalı ürünler kısmında güzel indirimli çantalar oluyor. Daha önce online olarak yaptığım Matmazel çanta alışverişlerine buradan ulaşabilirsiniz. Bu kahve desenli çantayı da uzun süre gözümde kestiriyordum. Renk konusunda kararsızdım ancak mağazada bu rengini görünce çok beğendim ve aldım. Fiyatı 80 tl.


Bu siyah çantada yine Matmazel den. Çantalarımı genelde elimde ya da kolumda taşırım. Omzuma atacağım spor rahat bi çantam yoktu. Alışverişe giderken en çok ihtiyacım olduğunu düşündüğüm çanta modellerinden biriydi.İndirimdeyken bunu da alıyım dedim.Fiyatı 100 tl.


Bu mavi çantayı ise kardeşim bana hediye almış. Yurtdışı sitelerinden sipariş vererek alabileceğiniz bir ürün. Zira son zamanlarda bu model çok moda oldu.

Daha önceki çanta alışverişlerime göz atmak isterseniz tık tık

3 yorum:

  1. Hepsi de güzell, güle güle kullan..:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy bu mavi süper yaa:-o güle güle kullanın zeynep hanım

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan son çantaya bayıldım :D

    YanıtlaSil