9 Nisan 2015 Perşembe

Kerastase Baın Force Archtitecte Serisi


Şu sıralar saçlarım çok yıprandığından biraz bakım yapma zamanı geldiğine karar verdim ve internetten Kerastasenin bu yeşil serisini aldım. Ürün aşırı yıpranmış saçlar için onarıcı bir set. Hanüz kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu ve bu süre içersindeki deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Ürünü Trendyoldan sipariş verdim. Şampuan hariç diğerleri beklediğim gibiydi ancak şampuanda hayal kırıklığı yaşadım. Normal şampuanların açıkcası kaç ml olduğuna hiç dikkat etmedim. Üürnün 50 ml olduğu zaten yazıyordu. Ancak kafamda boyutunu diğer şampuanlar gibi hayal ettiğimden karşıma minicik bir şampuan çıkınca şaşırdım. O kadar para verip böyle minik bir şampuanla karşılaşınca yüzümde şapşal bir gülümseme belirmedi değil hani :D

Şampuanın kokusu mükemmel. Saçımı tertememiz yapıyor en azından bana verdiği his böyle. Ancak tek şikayetim şampuan ilk kullanmada kesinlikle köpürmüyor. İlla ikinci kez kullanacaksınız. Ben de tek her gün saçlarını yıkayan biri olarak açıkcası tek sefer şampuanlayıp çıkarım. Ne yazık ki köpürmediğinden iki kez kullanıyorum. Ama ikincisinde de olağanüstü köpürüyor. Bunun sebebini anlamış değilim açıkcası.Bir de yıkadıktan sonra o temizlik hissini nerden aldığımı söyleyecek olursak saçlarınız gıcır gıcır oluyor :D Hani arap sabunuyla yıkarsınız da elinizde gıcır gıcır eder ya aynen öyle. Benim gibi dolaşık ve kıvırcık saçlara sahipseniz illaki krem kullanmak zorundasınız. Yoksa mümkün değil saçınızı açamazsınız. Acayip bir sertlik veriyor.


Elixir Ultime saç bakım yağı ise kokusuna aşık olacağınız bir ürün. Saçlarınızda yağlı bir his bırakmıyor. Tek sefer elinize sıkıp saçınıza sürdüğünüzde hemen yağı gitmiyor saçınızın her yerine dokunabilirsiniz. Tek hamle yeterli yani. Henüz kullanalı 2 hafta olduğundan saçlarım için faydasını pek anlatamayacağım. Uzun süre kullanıp bitimine yakın yorum yapmak doğru olacaktır. Ancak Loreal saç bakım yağımdan pek farkını göremedim. Arasında fiyat bakımından bu kadar çok uçurum olmasının nedenini(115 tl) dediğim gibi şişe bittiğinde anlarız sanırım. :)


Saç bakım maskesi ise aralarında en beğendiğim oldu. Haftada 2 kez duşstan sonra saçıma sürüp 5 dk bekliyorum ve daha sonra duruluyorum. İnanılmaz bir yumuşaklık ve mis gibi bir koku veriyor. Banyodan sonra etrafta mis mis kokup geziyorsunuz. Krem kullanmaya gerek kalmayor.Yumuşaklık uzun süre gidiyor. Saçlarımı onarıp bakım yaptığı hissine kapılıyorum, ama onun için de yine uzun bir zaman gözlemlemem gerekiyor.

Ürünlerin üçüne birden verdiğim fiyat indirimli olarak 280 tl. Bu kadar çok para verilir mi deneyip göreceğiz. Yazdıklarım şu ana kadar gözlemlediklerim. Ancak çok pahalı olduğu doğru. Üstelik şampuan ve maske çok çabuk tükenecek ürünler.Gerçekten kırıklarınızın yok olduğunu, saçlarınızın eskisinden daha sağlıklı ve parlak olduğunuzu gördüğünüzde verdiğiniz paraya değer. Umarım ben de bir fark görürüm de ödediğim para için pişman olmam. En azından denedim biliyorum derim. Siz bu ürünleri ve markayı kullanınız mı? Düşünceleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder