5 Nisan 2015 Pazar

Tavsiye Evi'nde Davetliydim




Selam kızlar
Uzun zamandır bloğuma vakit ayıramıyorum. Beni affedin.. Geçenlerde Tavsiye kanalından bir kargo geldi. Luna ile yemek aşkı adına bize Luna paketleri yolladılar.Ceviz ve fındık yağlarıyla yeni bir tat sunan Luna ayrıca English Home'un hazırlamış olduğu sarı renkli bir de Amerikan servis yollamışlar.
Geçen hafta ise Tavsiye Evinden bir davet aldım. Davetler genelde haftaiçi çalışma saatlerime denk geldiğinden bir türlü katılma fırsatım olamamıştı. Bu sefer haftasonu yapılınca büyük bir memnuniyetle kabul ettim. Herkes Luna ile hazırladığı bir tarifle Tavsiye evinde buluşacaktı. Ben de tarifimi hazırladım ve Bostancı'daki eve koşa koşa gittim.


Tavsiye Evine tam anlamıyla bayıldım diyebilirim. English Home evin sponsorlarından biri. Cam kenarında tamamen İngiliz tarzında dizayn edilen bu oturma köşesine hayran kaldım. Aksesuarlarda can alıcıydı.


Gider gitmez hazırladığımız lezzetleri mutfağın bir köşesinde sunmaya başladık. Yaptığımız tariflerle fotoğraflar ve videolar çekildik.Herkes geldiğinde masamızdaki yerimizi aldık ve lezzetleri tadarken bir yanda da sıcak samimi bir sohbette bulduk kendimizi.




Bir tavsiye meleği de bu güzel pastayı hazırlamıştı. Tadı mükemmeldi. Sıcak çaylarımızı yudumlarken pastamızın da tadına baktık. Bu sıcak ve samimi ortamda biz melekleri buluşturduğu ve bize hoşca bir vakit geçirttiği için Tavsiye Evi'ne bir kez daha teşekkürler...

1 yorum:

  1. Vovoovov, tavsiye evi değil de köşkü burası.Pasta çook başarılı. Eminim sizin hazırladığınız kurabiyeler de süperdir sayın zeynep

    YanıtlaSil