16 Haziran 2015 Salı

Son Zamanlarda



Kızlarrr son zamanlarda yazamadığım her şeyi biriktirdim, şu sıralar tarifler üzerine yoğunlaştım biliyorum ama biraz da güncemden bahsetmek istiyorum. Fotolarla uzun bir yazı olacak sanırım, haydi çayınızı kahvenizi alın, bi taraftan yudumlarken bir taraftan da hayatımın ufak bir parçasına göz atın. Yine alışveriş, moda, kozmetik, tarif ve gezilerle birlikte bir yolculuk yapacağız :)

Bu güzel resimlerle başlayalım. Pendik te keşfettiğim bu şirin cafeden bahsetmek istiyorum. Cafenin adı London Cafe. İçerisni tam anlamıyla bir Londra havasında dizayn etmişler. Size bu güzel blog yazısını bu şirin cafeden yazıyorum. Burazı 3 katlı bir yer, her katı ayrı bir dizayna sahip.Şu an teras katındayım, diğer katların fotosunu çekmeden yukarı çıktım. Çıkışta çekerim ve bir başka postta yayınlarım inşallah.



Yemekleri ayrı bir leziz. Tek kelimeyle muhteşem. Tabklar dolu dolu geliyor ve fiyatlar oldukça makul. Personel son derece güler yüzlü. Üstelik yemek sonrası kahve ikramında bulunuyorlar. Kahvaltıları da leziz görünüyor. Ayrı bir gün uğramak lazım.



Teras katı sanki ormanlık bir alana bakıyor gibi, insana huzur veriyor. Mekan eşyalarının çoğu sanırım IKEA dan alınmış, çok şirin. Şimdi diceksiniz amma da övdün. Gerçekten güzel bir yer, evet uzun uzun anlattım çünkü bu benim ilk mekan yazım. Daha önce mekan yazıları paylaşımında bulunmadım. Ama düşündüm ki gittiğim yerlerden bahsetmek, anlatmak hem insanlar için faydalı bir bilgi olur hem de gördüğüm yerleri anlatmak bana zevk verir. Bundan sonra hepsini fırsat  yazamasam da daha çok mekan yazıları paylaşımlarında bulunacağım. Özellikle çok beğendiğim yerleri. Çok yakında bir Ağva gezisi yazısıyla da sizlerle olacağım.





Gelelim son zaman kozmetik alışverişlerime. Çok fazla kozmetik alışverişinde bulunmadım, sadece ihtiyacıma yönelik olanları aldım.







Güzel bir  highlights ve kapatıcıya ihtiyacım vardı. Wet n Wild bu konuda dörtlü bir çalışma yapmış, bir kaç blog arkadaşımın bloğunda görmüştüm. Oldukça beğendiklerini yazmışlardı. Gratis de denk gelince ben de aldım, fiyatı sanırım 15 Tl idi ama indirimli miydi değil miydi hatırlamıyorum. İçinde aydınlatıcı ve üç farklı kapatıcı var. Yeşil olan sivilce lekeleri için, pek kullanmıyorum.Sürdüğümde yeşil rengini kaybetmesi için bayağı bir uğraşıyorum. Açık ve koyu renkli iki kapatıcı var, açık renkli olanı göz altları için ideal. Ama içlerinden en çok kullandığım ve çok beğendiğim aydınlatıcı olanı. Tek kelimeyle mükemmel ötesi. O kadar aydınlatıcı kullandım, bunun kadar başarılı olanı görmedim. Göz altlarıma ve göz pınarlarıma uyguluyorum, Çok fazla sürmemek gerek, zira gündüzleri bile belli olurken, bir gece Sezen Aksu konserinde karanlıkta hortlak gibi gezdim söylemesi.


Tendeki duruşları böyle. Tek eksi yanı benim için parmak uçlarıyla sürülüyor olması. Keşke bir fırçası olsa içinde :(



Clinique pudram yine bitti.:( Dibini çoktan gördüm, bir indirim varken hemen alıyım dedim. Her zamanki gibi Boyner yollarına düştüm. Genelde pudramı dahil kozmetikleri Boyner online alışveriş sitesinden alırım. İndirim çekleri olunca ya da belli bir alışveriş üstü hediye para puan verince netten alışveriş daha mantıklı geliyor. Ama bu sefer pudra numaramı değiştirmek ve rengi denemek için mağazadan aldım.Bir ton açık pudra denemek istiyorum artık. Kozmetikde ikinci ürüne %40 indirim vardı. Pudra sanırım 115 tl idi. Ne kadar memnun olduğumu buradan okuyabilirsiniz.



İndirimden yararlanmak için yine ihtiyacım olan bir ürün aradım. Düzenli olarak sivilcelerim yüzünden her ay cilt bakımı yaptırıyorum. Güzellik uzmanı alnımda güneş lekeleri oluşmaya başladığını söylediğinde şok oldum. Bi de aynaya baktım ki gerçekten dikkatli baktığımda siyah lekeler oluştuğunu gördüm. Daha önce hiç güneş lekesi görmemiştim. Lekelerin daha da belirgin olmaması için hayatımda hiç kullanmadığım güneş kremlerine başlama vaktinin gelmiş olduğunu düşündüm. Yağlı bir cildim olduğundan hiç kreme ihtiyaç duymazdım. Artık yazları güneş kremi kullanacağım. Bu konuda en iyi krem hangisi bilmediğimden artık onu da deneye deneye göreceğim. İlk güneş kremimi Clarins olarak tercih ettim. Çünkü Boyner güzel bir indirim yapmış, 50 ml  lik kremler 75 tlye düşmüş. E bir de ikinci ürüne ek %40 indirim olunca bana 40 tlye geldi. Yapış yapış bir his yok, kokusu güzel, şimdilik memnunum. Yararlı mı değil mi zamanla göreceğiz onu da.




Gelelim diğer alışverişlere.Kısa kısa geçmek istersem;



Ayakkabılar elbiselerin ve tulumların altına aradığım türden bantlı bir ayakkabıydı. Nasıl bir şey aradığımı bildiğimden ve bu model son zamanlarda yine ön planda olduğundan ilk girdiğim mağazadan aldım. Bambi de 90 tl.


Pantolon Bershka, Bluz Dilvin. Pantolona çamaşır suyu değmiş gibi leke görünümü verilmiş, normal bel, tayt paça, inanılmaz rahat. Belinizi sıkmıyor böylelikle göbüşünüz fırlamıyor :) Fiyatı 60 tl. Bluz ise son zamanlarda oldukça moda. Bu sene omzu düşük, krep ve şile bezi kumaşlar revaçta. Bence çok hoş görünüyorlar. Beyaz renkte olanlar daha güzel bence. Sanırım bu sene beyaz aşığı oldum. Her aldığım giysi beyaz renk.Bluz 40 tl.



Kot gömlekler de tahtını koruyanlardan. Kot markalarında oldukça pahalı fiyatlarda iken ben Kotondan bu kot gömleği 25 tlye aldım :)


Ve vazgeçilmezim pijamalar. Bi tanesi çoktan giyildi, yıkandı, kuruyo bile. 5 tane şortlu takım pijamayı Trendyol dan 100 tl ye aldım, markasını hatırlamıyorum ama Trendyol da sık sık indirime giren bi iç giyim markası. Kumaşları da oldukça kaliteli ve çok rahatlar.

Alışverişlerim bu kadar. Gelelim hediyelerime :) Son zamanlarda birazcık hediye almış olabilirim ve birazcık değillll çoooookkkk mutlu olmuş olabilirim. Hadi göz atalım ;)


Bu şamdanlara bayıldımmmmm. Arkadaşım teee Tekirdağ lardan almış gelmiş. Masamın üstüne çok yakışmıştı ancak temizliğe gelen kadın yanlışlıkla düşürüp en büyüğünü kırınca iki tane kaldılar :( Şimdi etrafa bakınıyorum aynısı var mı diye, bulursam tekli olarak satın alıcam. Çünkü üçlü takım olarak daha hoş duruyordu, bir de arkadaşımın hediyesi olunca daha bi üzücü tabi. İkili olarak masamdan sehpaya doğru yerini aldı.



İlk defa pembe orkidem oldu. :) Çok fazla çiçek bakamıyorum hatta aramızda kalsın birisi eşimin bana doğum günü hediyesi olan iki beyaz orkide çoktan kurudu da çöpteki yerini aldı. Sulamayı unutuyorum :( Eşim çok kırıldı çok üzüldüm ama söz bu hediye gelen orkideye gözüm gibi bakacağım ve benim de artık çiçeklerim  olacak :)



Bu mavi tşörtte yine hediye. Marka Mango.


Beyaz bluz Zara ve yine hediye. Dantel detaylarına bittim.


Beyaz tek omuz bluz Pull And Bear ve yine hediye :)


Bu ikili takım tuluma bittim resmen. Marka H&M . Bol paça, etnik desenli ve çok rahat. Yazın vazgeçilmezim olacak ve yine arkadaşımdan hediye. Markalarını yazıyorum ki beğenirseniz siz de alın :)



 Veeee uzun bir yazının ardından geldik sonuna. 
Bu pazartesi evlilik yıldönümümüzdü. Eşime balkonda güzel bir yemek hazırladım. Menüye bakalım ;)










Tarifler bu hafta içinde geliyor. Siz de eşinize güzel ve leziz bir menü hazırlamak isterseniz yazılarımı kaçırmayın. Umarım sıkılmamışsınızdır, biraz uzun bir yazı oldu.Kahveniz, çayınız bittiyse hadi yenisini doldurun, sevgiyle kalın :)



4 yorum:

  1. pek tatlı bir yazı olmuş bu :) nice yıllara ^^

    bu arada orkide bakımını pek bilmem ama telefona meselq haftada bir çalacak bir alarm kurabilirsin bence ;)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabıyı çok sevdim aldığın herşeyi güle güle kullan canım :) Bir de kapatıcıyı aşırı merak ettim.Gözlerimin altı çok koyu olduğu için bnde böyle iyi kapatıcılar arıyorum.Bir alıp denemeliyim :)Umarım dediğin kadar güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim cnm kapaticidan ziyade dedigim gibi aydinlaticisi cok iyi ozellikle aksam gezmelerinde tavsiye edilir ;)

      Sil