1 Eylül 2015 Salı

Gratis ve Watsons Alışverişi



Haftasonu mini bir bakım alışverişi yaptım. Hepsi de ihtiyaca yönelikti. Okulların açılışının yaklaşmasıyla Gratis de kırtasiye kısmına geçmiş bulunmakta.Mickey Mouse defter ve notluk inanılmaz şirindi kayıtsız kalamadım. İndirim yoktu her biri 5 tl idi.
Maybelline shine rujlarda indirim avrdı. Şeftali tonlarında tercih ettim. Çok doğal duruyor.15 tl.
Yine Loreal tonik ve Listerine, Colgate gibi ürünlerde de indirim mevcuttu. Tek indirimi olmayan defterler ve Benri kare pamuklardı.
Özellikle belirtmek istediğim bir blog arkadaşımda gördüğüm ve öve öve bitiremediği takma kirpik etkisi yarattığı söylenen Maybelline One By One maskara tek anlamıyla iyi ki görüp beğenip almışım dediğim bir ürün oldu. Bu konuda blog arkadaşlarımın görüşlerine değer veriyor, önemsiyor ve güzel yönlendirmeleri için  teşekkür ediyorum. Maskara da indirimle 18 tl gibi bi fiyata geldi. İki kat uygulanması halinde kesinlikle takma kirpik gibi duruyor, mükemmel ve Loreal Milllon maskaramın tahtını sarstı bile. En kısa zamanda deneyimleri de bildireceğim.
Oydu buydu derken 100 tlye geçen bir alışveriş oldu yine :(
Ne aldım diye baktığımda hepsi de ihtiyaç ya ekstra bi şey olmayınca sanki hiç bi şey almamışım gibi geliyor.İhtiyaçlar bitmez kızlar :)
Hepinize mutlu haftalar :)

3 yorum: