29 Ekim 2015 Perşembe

Gratis Bayram İndirimi


Herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsunnn!!!
Ne güzel bir gün bugün, millet coşkusunu her yerde hissediyorum. Bu özel ve güzel güne bir de indirimler olunca yemede yanında yat. Bakalım neler almışım.


Duş jellerinde hemen hemen her markada 1 alana 1 bedava var. 10.95 tl


Henüz bitmemiş ama stokta ihmal etmediğim temizleyicilere belli alışveriş tutarı geçildiğinden ufak bir de seyahat boy duş jeli hediyesi verildi. Göz makyaj temizleyici çok zor indirime girenlerden, henüz geçenlerde almama rağmen yedek yine aldım, stok yapılması tavsiye edilir.



Veeeee işte The Balm Bahama Mama. Biraz geç buluşmuş ve tanışmış olabiliriz. Nerdeyse tüm bloglardan övgü aldı. Yaklaşık 1 senedir almayı planlıyordum ama indirimde alma mantığıyla hareket ettiğimden her seferinde indirimleri bekledim, ancak her seferinde de tükenmiş olma durumuyla karşılaştım.


O kadar çabuk tükeniyor ki bulmak ne mümkün. Sanki herkes bu ürünün indirime girmesini bekliyor, demek ki çok seviliyor. Ama bu sefer bi akıllılık ettim ve çok kuytu köşede kalan bir avmye gitmeye karar verdim. Nasılsa kimse oraya gitmiyordur dedim ve gerçekten öyle oldu. Diğer tüm avmlerde dünden tükenmiş olmasına rağmen bu avmde her yer Balm ürünleriyle doluydu.


Oldukça koyu bir rengi var. Bronzer lıktan çok kontur için kullanmayı planlıyorum. İnidirimle 30 tl ye geldi.



Gelelim fırçalara. Sonunda aşklarıma kavuştum diyebilirim. Real Tech far fırçalarına sonunda indirimle kavuştum. İnanılır gibi değil ama bu marka fırçaya da talep o kadar çok ki bunları da bulmak mümkün olmuyor. Hazır alışverişe başlamışken allık fırçasından da kaptım bi tane. Sadece kontur fırçası set halinde satılıyordu, diğer parçaları elimde mevcut olduğundan set şeklinde almayı tercih etmedim, tekli de bulamadım. Bu yüzden kontur fırçasını Eklipsden aldım.


Eklips de bence fırça konusunda başarılı. Diğer far fırçalarından memnunum. Fiyatı 6 tl.


Allık fırçası 27 tl



Far fırçaları 55 tl


Son olarak bulabildiğim tek kaş maskarası Wet İn Wild idi. Essence ya da Flormar ın iyi olduğunu duymuştum ama yoktu, bulamadım. Bakalım bu nasıl çıkacak. Fiyat 10,90 tl.



Benim bayram indiriminden aldıklarım böyleydi. Özellikle bronzer ve fırçalar almak istediklerim arasındaydı. Uzun süredir beklediğim indirime değdi. Pazar gününe kadar devam eden indirimi ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim. Mutlu haftasonları :)

4 yorum:

  1. Gule gule kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  3. Duş jellerine bayılıyorum, vanilyalı olanına özellikle... Far fırçası setini alıp almamakta kararsızım, sizce kullanışlı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle alinmali hele goz makyajina duskunseniz hic dusunmeyin en kisa zamanda ayrintili yazisi gelecek

      Sil