23 Kasım 2015 Pazartesi

Gratis Alışverişim



Haftasonu Gratis deki %40+%10 indiriminden benim de kaptıklarım bunlar oldu. Taksim deki şubesine gitmek zorunda kaldığımdan standlarda hiç bi şicikler kalmamıştı :(






Keçe uçlu eyeliner uzun süredir denemek istediklerimden.





Tokalar özellikle pensler saç yapımımda çok işime yarıyor. Kirpik kıvırma aleti ise tamamen deneme amaçlı aldığım bir ürün, daha önce hiç kullanmadım.


Pembiş tonlar hoşuma gidince bunu da alıverdim.


Çoraplar da güzel indirimdeydi.


Diş fırçaları da uygun bir fiyata denk geliyordu.



Özellikle şampuan standlarında güzel indirimler vardı, tabii bulabilene aşk olsun.



Tüm alışverişlerim için 53 tl ödedim. İndirim zamanlarında her ne kadar çok bi şey kalmasa da mutlaka gidilip bi şeyler alınası yerler Gratis ler.Ama kuytu köşede kalan mağazaları tercih etmeniz tavsiyemdir. çikolatalar, içecekler bile tükenmişti anlayın halimi :(

1 yorum:

  1. güle güle kullan canım bende talan ettim resmen bu indirimde :)

    YanıtlaSil