16 Kasım 2015 Pazartesi

Hc Hair Care Ürünleri





Son bir yıldır adını sıkça duyduğum Hc hair care ürünlerini denemek bir türlü nasip olmamıştı. Firmaya bir kaç kez blogger olarak tester ürünlerini denemek istediğimi belirten mesaj attım ancak hiç cevap alamadım.En sonunda tester ürünlere sahip olamayacağımı anlayarak ürünü satın aldım :) Aslında çoğu blogger arkadaşlar bloglarında deneme amaçlı tester istediklerinde ürünü yolladıklarını belirtmişlerdi, ben de bu nedenle mesaj atmıştım ama nasip olmadı.
Kargom sipariş verdikten sonraki gün elime ulaştı. Kırılmasın diye sıkı sıkı paketlemişler. En çok merak ettiğim saç bakım yağı ve hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi ürünleriydi. İkisini de aldım.



Hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi özellikle boya, perma, açma gibi işlemlerden sonra yıpranan saçları tek seferde önemli ölçüde kendine getireceği vaadinde bulunuyor. Ürünü ıslak saçınıza sürüp 5 dk bekliyorsunuz ve sonra duruluyorsunuz. Ben saçıma sürekli işlem yaptırdığımdan benim işime çok yaradı. Özellikle sert, kuru saçlarım için yumuşacık bir etkisi oldu. Bu kadar çok blogger arkadaşımın memnun kalmasından belli zaten ürünün kalitesi. Sonuç olarak ben de memnun kaldım. Zaten her şeyden önce sürüm kolaylığı da benim için hep bir artı olmuştur.




Gelelim saç bakım yağına. Bu üründen de pek çok arkadaşım memnun kaldı.Hc hair care saç bakım yağı saç uzama hızında artış, kepek sorununu çare, kolay şekil alan parlak ve hacimli saçlar, saç dökülmesini engelleme, profesyonel bakım, yıpranmalara karşı tam koruma gibi 6 alanda etkili olduğunu vaad ediyor.Hepsi bir arada tek bir üründe toplanması ve her saç tipine uygun olması harika. Yalnız ürünün kullanımı benim için sıkıntı. O yağı saça yedirene kadar bir yarım saatimi harcadım. Benim her şeyde pratikliği sevdiğimi herkes bilir. Tamam bu tarz yağ bakım ürünlerinin sürümü hep böyledir. Ama ben özellikle yağ olunca zorlanıyorum. Saçlarım zaten işlemlerden dolayı kuru ve yıpranmış, kabarık, ürün kuru saça uygulanıyor gel de yedir bakalım saçıma. Uğraş allah uğraş, sanki hiç yağ değmiyor. Neyse dediğim gibi kısacık saçlarıma bi yarım saatte yedirip saç derime masaj yaptım. Üürünü en az 2 saat saçınızda bekletiyorsunuz, isterseniz geceden sürüp sarıp sabaha yıkayabiliyorsunuz. Ben yağın yatağa  bulaşma riskini göze alamadığımdan 2 saat beklettim. Zaten o 2 saatte bulaştırmadık yerimi bırakmadım, kıyafetime bile damladı. Neyse yıkama aşaması da biraz sıkıntılı geçti, yıka yıka sanki o yağ gitmiyor. Bayağı bi sıcak suyla yıkamanız gerekiyor yoksa kolay kolay gitmiyor. Ben yıkadıktan sonra bile o yağlı hisse kapılmaya devam ettim. Yani şu ana kadar kullanımı biraz zahmetli geldi bana. 

Gelelim işlevine. Bu ürünü henüz 2 kez kullandım. Düzenli olarak haftada iki kez kullanmam gerekiyormuş.İlk kullanımımda ben böyle saçımda yağlı bir his uyandıracağını düşünürken tam aksine saçlarımı sanki arap sabunuyla yıkamışım gibi sertleştirdi, çok şaşırdım. Ancak ilk kullanımda saç kremi kullanmamıştım, ikinci kez kullandığımda saç kremi de kullandım ve saçlarım yumuşacık oldu. 

Ürünün tam olarak etkisi görebilmem için en az 1 ay kullanmam gerekiyor sanırım. Şimdilik görüşlerim bunlar. Saçımı gerçekten baştan yaratır mı, boyunu hızlı uzatır mı zamanla görücez, şimdilik bir şey diyemiyorum. Fiyatlarına gelirsek internet sitesinde 55 tl  satın alabilirsiniz, ancak ben 2 tane aldım ve 2 li alımlarda tanesi 45 e geliyor bilginize. 
Siz bu ürünü denediniz mi, memnun kaldınız mı?
Hepinize bakımlı mutlu günler :)


1 yorum:

  1. Ben yağ olanını kullanmıştım. Çok kuru, yıpranmış saçlarıma iyi geldi ama saçı uzatmada bir etkisi olmadı. Eğer saçının uzamasını istiyorsan bir yağ yazmıştım ona bak mutlaka. Yanılmıyorsam Karşıyakalıydın değil mi? Ulaşman da çok kolay olur :)

    YanıtlaSil