15 Kasım 2015 Pazar

Kerastase Elıxır Ultime Moringa Immortal Saç Bakım Yağı



Kerastase markasına özellikle kuaförlerde çok denk geliyoruz. Kuaförlerin severek kullandıkları ve müşterilerine şiddetle tavsiye ettikleri bir marka. Dolayısıyla siz de merakınıza yenilip kullanmak istiyorsunuz. Ben de tam anlamıyla böyle oldu. Yalnız kuaförlerden değil internet sitesinden satın aldım :)

Aldığım ürün yıpranmış saçlara uygun bir bakım yağı. Genllikle turuncu şişeli olanları görmüşssünüzdür, her saç tipine uygun olan. Benim kullandığım yeşil renkli. Moringa Immortal olarak geçiyor.Yıpranmış saçlara özel bir ürün. Mis gibi bir kokusu var. Bayılıyorum diyebilirim kokusuna. Sürdüğünüzde yağlı bir his bırakmıyor, çabucak emiliyor.Üstünüze başınıza bulaşmıyor.  Tek bir damla ile tüm saçınıza uygulayabiliyorsunuz. Alalı 1 sene oldu gördüğünüz gibi daha yarısına anca geldi. Uzun bir süre giden bir ürün.

Ben genelde her banyo sonrası saçlarımı kuruttuktan sonra uyguluyorum. Islakken de uygulanabilir. Ama kuruttuktan sonra oluşan o kurulukları gidermek için mükemmel bir ürün. Anında saçı yumuşatıyor, mis gibi kokmasını sağlıyor ve parlak bir görünüm veriyor. Hafif ışıltılı hacimli bir duruşu oluyor. Özellikle de maşa, fön gibi işlemlerden önce  mutlaka uygulamanızı tavsiye ederim.

Gelelim eksi yönüne. Uzun bir süre gidiyor evet ama bence fiyatı çok yüksek. Yanlış hatırlamıyorsam Trendyol dan 110 tl ye almıştım. Evet ürün çok güzel ama öyle aman aman harikalar yaratmıyor, vazgeçilmezim değil. Çooookkk daha ucuza aynı performansa sahip pek çok bakım yağı var. O yüzden bi daha almam. Çok büyük bir fark yaratmadıkça da aynı ürünü almak bence anlamsız.

Siz saç bakım yağı olarak ne kullanıyorsunuz? Yorumlar paylaşırsanız sevinirim :)
Herkese mutlu günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder