21 Kasım 2015 Cumartesi

Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Tonik

 

Herkese merhaba
Geçenlerde makyaj temizleme setimin toniği bitince yeni bir tonik alma ihtiyacım doğdu. Yalnız setin içindeki jel de çok az kaldığından ve bitince yeni bir set denemek istediğimden sadece beni kısa süreliğine idare edecek bir tonik lazımdı. Ben de gidip Loreal in üç etkili cilt düzgünleştirici toniğini aldım. Normalde Loreal in temizleme sütünü yıllardır kullanıyorum makyaj çıkarmak için. Çok da memnunum. Hatta temizleme suyunu denedim geçen bir arkadaşımda. Sütten çok daha iyiymiş, bitince artık temizleme suyu kullanıcam.

Neyse gel gelelim toniğe. İdare etsin diye aldığım tonik açıkcası hiç beklemediğim derecede başarılı çıktı. Bir kere makyajı çok güzel arındırıyor. Temizleme jelinden sonra bile kalan kalıntıları nasıl temizlediğini pamuğa bakarak anlayabilirsiniz. Uygulama sonrası cildime aydınlık veriyor.Pürüzsüzlük vaadi de gözle görülebilir ölçüde etkili. Açıkcası ben çok memnun kaldım. İndirimdeyken 8 tl gibi bi fiyata almıştım. O kadar pahalı tonikleri kullandıktan sonra aynı etkiye sahip böyle daha uygun bir ürün bulmak hoşuma gitti doğrusu. Hatta temizleme seti alırken tonik almayı düşünmüyorum, Lorealle devam edebilirim.  Yalnız alalı çok yeni oldu ama çok çabuk bitti. Nedenini anlayamadım :)

Uygulama sonrası verdiği temizlik hissi de oldukça güzel, kirden yağdan arınmış hissediyorsunuz. Kokusu da güzel, rahatsızlık vermiyor. Kısacası tavsiye edebileceğim bir ürün, denemenizde fayda var..
Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder