12 Kasım 2015 Perşembe

Mutfak Önlüğü Seti Siparişim


Daha önce bloğumda hiç reklam yapmadım, çok inanmadıkça da yapmam zaten. Ama kardeşim bunun reklamı yapılır. Geçenlerde intagramda  mor.makas da gördüğüm bu mutfak önlüğü, şapka ve eldiven setinden sipariş verdim. Hızlı bir şekilde elime ulaştı. Önlük resimlerdekinin aynısıydı ve oldukça kaliteli bir kumaştan yapılmış. Satıcının samimiyeti, ilgisi de göz ardı edilemez tabi ki. Ben ürünümü çok sevdim. Çok da severek kullanıyorum. Bu kadar memnun kalmışken de isteyen olursa diye tavsiye etmek istedim. Üzerine istediğiniz yazıları yazıyorlar.İster kendiniz, ister eşiniz isterseniz de çocuğunuz için sipariş verebiliyorsunuz.  Hediye için de çok güzel bir alternatif. Kendisine memnuniyet göstergesi için resimlerini bloğumda yayınlamak istediğimi söyledim. Bir kaç örnek resim aşağıda, daha bir çok çeşit var. Bir bakmanızı tavsiye ederim. Kendisine mor.makas olarak bağlantıdan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)







1 yorum: