21 Kasım 2015 Cumartesi

Neutrogena Deep Clean Peeling Jeli


Herkese merhaba
Bugün sizlere yıllardır severek kullandığım ve vazgeçemediğim Neutrogena deep clean peeling jelinden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 7 yıldır kullanıyorum. Her banyoda mutlaka yüzüme masajlar yaparak uyguluyorum, tanecikli yapısı ile yüzünüde o peeling etkisini hissedebiliyorsunuz. Üstelik ferahlatıcı bir etkisi var,sanki yüzünüze soğuk sular çarpıyor ve ben bu hisse bayılıyorum :)

Kesinlikle gözeneklerinizi derinlemesine temizliyor, bunu hissetmemek mümkün değil. Ben genelde banyo sırasında olduğu gibi yüzüme buhar tutup gözenklerimi ve siyah noktalarımı sıktıktan sonra da mutlaka bu peelingi uyguluyorum. Taa derinliklerine indiğini hissediyorum o zaman. Uygulama sonrası yüzünüzde bir geilme hissi de yaşıyorsunuz. Sanki deriniz daha bi sıkılaşmış gibi. Elimi sürdüğümde nerdeyse gacur gucur ses çıkacak. :)

Kısaca benim en en en favori ürünlerimden ve yerine başkasını asla koyamam. Tavsiye derim.
Herkese mutlu günler :)

1 yorum: