10 Kasım 2015 Salı

Real Teachniques Starter Set



Real Teachniques Starter Seti duymayan yoktur heralde. Ben yeni kavuştum bu aşklara, şu sıralar aşk yaşamaktayız diyebilirm. İndirimli olarak Gratis mağazalarından 55 tl ye aldım. Fiyatına göre çok çok başarılı bir ürün. Göz makyajındaki temel fırçaları içeriyor.Seyahat sırasında kullanmanız için şık bir de çantası var setin içinde. Ayrıca ipini sıkarak dik bir konuma getirebiliyor, daha kullanışlı bi şekle sokabiliyorsunuz.




Setin içinde 5 adet fırça var. Renkleri çok hoş. Metal gövdeli olması yıkama açısından kullanışlı. Diğer Real Teachniques fırçalarımı suyun altında haldır huldur yıkamama rağmen uzun yıllar hiç bi şey olmadı, kılları dökülme yapmadı.


Fırçaların ne işe yaradığı arkasında da yazılı bir şekilde verilmiş. Bakalım ben nasıl kullanıyormuşum:



 Deluxe crease brush temel far fırçalarından. Ben far sürümünden çok far geçişlerini sağlamak, renkleri karıştırmak ve farları dağıtmak amaçlı kullanıyorum. Ayrıca kapatıcı olarak da kullanılabilir.


        Base shadow brush da temel far fırçalarından, tam olarak uygulamak istediğim far rengini sürmek için ideal.Yukardakiyle birlikte far sürümü için tam bir ayrılmaz ikili. Ne yapmak istiyosanız göz kapaklarınıza, bu fırçalarla uygulayabilirsiniz.


Brow brush ise kaş fırçası. Yapısı itibariyle de kaşlarınızın içini doldurmak, çerçevesini uygulamak için oldukça uygun.



Accent brush çok minik bir uca sahip fırça.Göz pınarlarınızı aydınlatmak ya da kirpik diplerinize far uygulamak için ideal. Özellikle eyelinerın erişemediği, beyaz kalan kısımlara nokta atışı yapması ile ideal.



Fine liner brush eyeliner uygulaması için yapılmış, benim en kullanmadığım ürün diyebilirim. Eyeliner zaten kullanamıyorum, kullancak olsam da kalem olanları tercih ediyorum. Eyeliner ustası biriyseniz işinize yarayabilir ama ben ruj fırçası olarak kullanmayı tercih ettim :)

Real Teachniques Starter Set yeni başlayanlar için bu şekilde. Bence herkesin elinin altında olması gereken bir set. Hala yoksa indirim zamanlarını gözetleyin derim. Sevgiyle kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder