19 Kasım 2015 Perşembe

Son Zaman Alışverişlerim




Herkese merhaba
Yine bir alışveriş yazımla karşınızdayım. Geçenlerde yine sıkılan canımın can sıkıntısını geçirmek için alışverişteydim. Bu sefer Optimum Outlet e gidiyim de biraz outlet geziyim dedim. Oraya ne zaman gitsem inanılmaz güzel ürünler buluyorum, hatta bazen ççoookkk ucuza da bazı şeyler denk geliyor.

Sonbaharın yavaş yavaş sona ermeye başlamsıyla mağazalarda indirimleri yavaş yavaş getirmeye başladı. Hadi bakalım indirimden neler almışım.

Gusto dan geçenlerde bir msj geldi. Tüm sonbahar kış ürünlerinde %50 indirim varmış. Ben bu markayı çok beğeniyorum. Tarzı ve kalitesi hoşuma gidiyor. Çok uygun olmasa da kalitesne göre bence gayet makul fiyatlara indirim zamanında güzel parçalar bulabilirsiniz. Ben bu siyah bluza öldüm bittim zaten.





Bluzda minik güller şeklinde sert kumaş parçaları var. Adıne ne deniyor bilmiyorum :) Fuşya ve mürdüm renk pantolon eteklerle harika bir kombin oluşturacak. Fiyat indirimli 90 tl.




Yine Gusto dan severek aldığım spor tarz ceket formunda bir bluz. Bu sene süet moda biliyorsunuz , özellikle taba rengi. 




Üzerinde salaş bir görünümü var ve inanılmaz rahat. Fiyatı indirimli 125 tl. Gusto da bir de deri bir kloş etek elbise vardı. Almadım ama aklımda kalmadı değil tabi :) 



Batik de bu hafta da %50 indirime ek 2. ürüne %30 indirmde vardı. Ben de indirime giren bu uzun hırkalardan bir tane kaptım. Ayak bileğine kadar uzun iniyor, kumaşı da kollarını saran yumuşacık bir kumaş, oldukça güzel.




Kollarında da dantel detayları var.Hafif simli formda ve hırkanın rengi fotoda çok belli olmasa da koyu haki, fiyatı 40 tl.


2. ürüne %30 indirim olur da olur da almazmıyım. Aynı kumaştan bir de yelek vardı. 




Yelek boyu uzun ve dantel detaylı. Fiyatı da ek indirimlerle 18 tl ye geldi.




Kumaşların deseni yakından bu şekilde.

Benim son zaman alışverişlerim böyleydi. Herkese mutlu günler :)

4 yorum: