25 Ocak 2016 Pazartesi

Online Clinique Alışverişim



Herkese merhaba
Clinique online sitesinden yaptığım alışveriş nihayet elime ulaştı. Nihayet diyorum çünkü kendime yılbaşı hediyesi diye aldığım bu sipariş tam 1 ay sonra elime geçti. Stoklar tükendiğinden ürün tedariki için bekledim. 10 gün içinde temin edileceği söylenmişti ama tam 30 gün geçti. Tabi bu arada o kadar çok mail attım ki belki de 30 günden fazla sürecekti ama dayanamayıp hızlandırmış olabilirler :) Hayır yani madem stok yok neden siteye koyuyorsunuz ki gerçekten anlamıyorum..

Neyse gelelim siparişime. Her ne kadar beni teslimat sürecinde üzselerde ürünleri görünce hepsini unutuverdim :) Oldukça karlı bir alışverişti. Yılbaşından önce tüm ürünlerde %25 indirim mevcuttu. Benim de nemlendiricim bitmişken tek bir nemlendirici almak yerine set almayı tercih ettim. Çünkü oldukça uygun bir fiyata geliyordu. Kutunun üzerinde yazılı olan fiyat indirimle 45 tl ye geldi.



Setin içersinde nemlendirici, temizleyici bir de arındırıcı losyon var. Losyon 100 ml yeterli düzeyde, temizleyici jel de  50 ml.


Alışveriş yapmamın temel sebebi tabi ki severek yıllardır kullandığım pudrasının bitmek üzere olmasıydı. Hazır indirim varken aldım. 83 tl gibi bir fiyata geldi. Daha önce yazdığım yazısını okumak için tık tık




Tabi her alışverişinde olduğu gibi 2 adet deneme boy ürün hediyeydi. Ben de yine temizleme jeli ve maskarasından istedim.


Ayrıca 125 tl ve üzeri alışverişinizde 30 ml happy parfüm hediyeydi. Kaçırır mıyım :)



99 tl ve üzerine yine verdikleri kodu girdiğinizde kol çantası hediyeydi. Bunu da kaçırmamış oldum :) Şu güzelliğe bakar mısınız. Yazın plaj çantam olacak kendileri :)

Bol hediyeli bir alışveriş oldu. hepsini toplam 127 tl gibi bir fiyata almış oldum. Ayrıca mobilden satın aldığınızda deneme boy fondoten hediyeydi ama benim kargomdan çıkmadı. Konuyla ilgili firmaya mail atacağım. İşallah atlamazlar..

Benim alışverişim bu şekildeydi. Hepinize kucak dolusu sevgiler :)

6 yorum:

  1. Çok uygun fiyata güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  2. Karlı bir alışveriş olmuş güzelgünlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. hangi siteden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan. O tonik o kadar alkollü ki, yüzüme kezzap dökmüş gibi oluyordum. Seversin umarım

    YanıtlaSil