2 Şubat 2016 Salı

Fanila.com İle Derin V Yaka Basic Tshirtlere Ne Dersiniz?




Valla ben hiç hayır demem. Uzun süredir derin v yaka basic tşört bakıyordum. Malum yaz da yaklaşıyor. En çok tercih edilen ürünlerden biri bu basicler. Ben bahar mevsiminde ceket, mont içlerine giymek için de yazı beklemek istemedim. 




Piyasada çok fazla var evet ama tam istediğim gibi bulamamıştım. Bazılarının kumaşları istediğim tarzda değildi çok sertti, bazılarının yaka açıklığı da beklediğim gibi değildi.Kimisi de fiyat bakımından abartmış durumda. Derken instagramda fanilagiy adresine denk geldim. Kullanan herkes kumaşın yumuşaklığından ve kalıbın mükemmelliğinden bahsediyordu.Giyenlerin üstünde de tam istediğim gibi duruyordu. Merak edip bir siyah bir de beyaz renginden satın aldım. Tabi instagramdan değil kendilerine ait bir siteleri var ordan satın aldım. Üstelik basic olarak bir çok çeşidi de mevcut.



Siparişi verdiğinizde kargo ertesi gün elinizde oluyor. Hızlı teslimat güzel. Geldiğinde acaba hayal kırıklığı yaşar mıyım diye endişelenmedim değil. Çünkü bu tarz kıyafetlerde  her şeyden önce kumaş kalitesi çok önemli. Paketi açtığımda ohhh be dedim, gerçekten de anlattıkları gibi kumaşı yumuşacık. İstediğim incelikte ve kaliteli. Yakası da derin bir v yaka gerçekten. Ama içinize ekstra bir body giymeyi gerektirmeyecek kadar da ölçülü. Beden konusunda çok kararsız kalmadım değil. Normalde s giyiyorum ama bu tarz kıyafetlerde dökümlü durması gerektiği için m beden mi alsam diye düşünmüştüm ama hiç gerek yok. Kaç beden giyiyorsanız o beden alın, kalıp olarak zaten rahat ve dökümlü.


Kısacası basic tşört arıyorsanız tavsiye ederim. Fiyatı oldukça makul 24,95 tl ve ücretsiz kargo. Çoklu alımlarda da kampanya yapmışlar. Bakmak isterseniz fanila.com sitesine tıklamanız yeterli. Herkese tavsiye edilir :)

1 yorum:

  1. Güle güle kullanılsın canım ben de çok beğendim hemen bakıcam hatta

    YanıtlaSil