16 Ocak 2015 Cuma

Tonı&Guy Kıvırcık Saçlar için Saç Spreyi



Selam kızlarrr
Daha önce saçlarımın kıvırcık olduğundan daha doğrusu yıllardır perma yaptırdığımdan bahsetmiştim sanırım. Kıvırcık saç aşığı biri olarak köpükten nefret ettiğimi, tek tercihimin hafif bir jöle  olduğunu da belirtmiştim.Perma saçı çok yıpratan bir işlemdir doğru, ama görüntüsüne duruşuna bayılıyorum. Tabi doğru ürünleri kullanmak hem saç sağlığımıza etki ediyor hem de görüntüsünün güzel olması için büyük önem taşıyor. Yoksa fırtınadan çıkmış gibi bir saç görüntüsüne ya da yapışmış , kirli gözüken bir saça sahip olabiliyorsunuz. Köpüğün o sert duruşundan ve ertesi gün saçı kullanamaz hale getirişinden rahatsız olduğumu belitmiştim. Sürekli saçlarımda yeni ürünler denemeyi seviyorum. Bu seferki tercihim de Tonı&guy kıvırcık saçlar için saç spreyi oldu :)

Denemek için çok büyük bir hevesle aldığım bu sprey tam bir hayal kırıklığı :( Kıvırcık yapmıyor ki saçları, onu da geçtim zaten perma saçlarımı yıpratmış, kurutmuş, bu ürün de daha sert yapıyor saçlarımı. Dokunduğunuz da sanki keçe!! Köpük gibi sert ve duruşunu tel tel yapıyor. Ben kıvırcık saçlarda yapay değil doğal görünümü seviyorum yani yumuşacık, tel tel ayrılmamış, dalgalar bir bütün ve kıvır kıvır seviyorum. Bu ürün nasıl kıvırcık saçlar için yapılmış  anlamadım vallahi :) 

Halbuki Toni&Guy deniz tuzu etkili saç spreyini ne kadar beğendiğimi ayıla bayıla kullandığımı daha önce ki postumda anlatmıştım, buradan mutlaka okumalısınız. Deniz tuzu etkili saç spreyinden ne kadar memnun kaldıysam bundan da bi o kadar memnun kalmadım. Bence isimler yer değiştirmeli deniz tuzu etkili olan sprey tam kıvırcık saçlılar için. Bir sonraki tercihim tekrardan o üründen yana olacak kızlar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder