12 Nisan 2015 Pazar

Çikolatalı Pasta


Bu tarifle daha önce çok tatlı yaptığım doğrudur :) Tadı o kadar güzel oluyor ki şeklini değiştirip değiştirip kullanıyorum. Daha önce ki çok beğenilen tariflerimden şeker hamurlu pasta tarifim için buraya muzlu rulo tarifim içinse buraya tıklayabilirsiniz.

Keki için malzemelerimiz:
  1. 4 yumurta
  2. 1 su bar. şeker
  3. 1 su bar. un
  4. Yarım çay bar. sıvıyağ
  5. 1 paket kabartma tozu
  6. 1 paket vanilya
  7. Kakao
Kekimizin malzemelerini karıştırıp yağlı kağıt serdiğimiz dikdörtgen tepsimizle önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

Kreması için:

  1. 1 yumurta
  2. 3 su bar. süt
  3. 5 yemek kaşığı şeker
  4. 2 yemek kaşığı un
  5. 2 yemek kaşığı nişasta
  6. Kakao
  7. Fıstıklı çikolatalı drajeler(İÇİNE)






Soğuyan kremamızın hepsini kekimizin tüm yüzeyine sürüyoruz. Tam ortasına gelecek şekilde drajelerimizi koyuyoruz ve rulo şeklinde sarıyoruz. Dolapta beklettikten sonra afiyetle yiyoruz.
DİP NOT: Rulomuzun parçalanmaması için kekimizi kremayı üstüne sürmeden önce yağlı kağıttan çıkartın sonra elinizle rulo yapar gibi kıvırın ki esnesin. Sonra kremayı sürün.

1 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.rulo pasta tarifi ararken buraya geldim :) ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.
    bana da beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil